advertise

بهترین دستگاه لیزر مو برای پوست ایرانیان

معرفی بهترین دستگاه لیزر مو برای پوست ایرانیان

بهترین دستگاه لیزر مو برای پوست ایرانیان با توجه به رنگ یا تیپ پوستی که دارند متفاوت است. همانطور که می دانید، ایران دارای اقلیمی گرم و خشک است؛ که دلیل سبزه و تیره بودن پوست بیشتر ایرانیان است. پوست های سبزه به مدل خاصی از دستگاه لیزر با طول موج مشخصی نیاز دارند.
دستگاه های لیزر اروپایی، مختص پوست مردم اروپا است و بهترین نتیجه را برای اهالی اروپا دارد که پوستهای روشن و سفیدی دارند؛ لذا ایران باید بهترین دستگاه لیزر برای پوست گندمی را معرفی و استفاده کند. پوستی که نه سفید است و نه تیره را به اصطلاح پوست گندمی می نامند.
البته باید در نظر داشته باشید که کیفیت دستگاه لیزر یک فاکتور صفر یا صدی نیست و میزان نتیجه گیری از این دستگاه ها کاملا وابسته به نوع تیپ پوست و موی شماست.
در ادامه به معرفی بهترین دستگاه لیزر مو برای پوست ایرانیان اعم از بهترین دستگاه لیزر برای پوست های گندمی و بهترین دستگاه لیزر برای پوست های سبزه می پردازیم.
همچنین شما میتوانید برای شناخت سایر دستگاه های لیزر به مقاله معرفی انواع دستگاه لیزر پوست و مو مراجعه فرمائید.

بهترین دستگاه لیزر مو برای پوست ایرانیان | آیتک

بهترین دستگاه لیزر مو برای پوست های گندمی

یافتن بهترین تجهیزات حرفه ای لیزر موهای زائد برای پوست ایرانیان می تواند چالش برانگیز باشد زیرا دستگاه های مختلف زیادی وجود دارند. مرتب سازی از طریق تمام تولید کنندگان و مدل های مختلف فهرست طولانی از تجهیزات را به همراه دارد.
در این قسمت سعی داریم انواع مختلف دستگاه لیزر مناسب برای پوست های گندمی را مرتب کرده و هر آنچه را که باید در مورد تجهیزات لیزر موهای زائد پوست های گندمی بدانید را آموزش دهیم. در نهایت شما خواهید آموخت که بهترین دستگاه لیزر موهای زائد پوست های گندمی شما یا خدمات مرکز لیزر شما کدام است. شما خریدار تحصیل کرده تری خواهید بود و می توانید بهترین تصمیم را برای کسب و کار خود بگیرید.دستگاه لیزر سه طول موج آیتک که در فروشگاه آیتک عرضه شده از بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر موهای زائد برای پوست ایرانیان به شمار می رود. یکی از کاربرد های عمده ای که این دستگاه منحصر به فرد دارد برای پوست های گندمی ست که شامل پوست عمده ایرانیان می شود. برای بسیاری از دستگاه های لیزر موهای زائد گفته شده که این دستگاه فقط برای پوست های روشن کارایی دارد و جوابگوی حذف موهای زائد پوست های گندمی و برنزه و یا حتی تیره تر نمی باشد.
لذا می توان گفت یکی از مزیت های دستگاه لیزر سه طول موج آیتک این است که می تواند نتیجه مطلوب را برای افراد خواهان لیزر موهای زائد با پوست های گندمی نیز به ارمغان بیاورد. اگر شما صاحب مرکز لیزر هستید و به دنبال دستگاهی هستید که بهترین نتیجه را برای مشتریان شما با پوست های گندمی به ارمغان بیاورد، دستگاه لیزر آیتک می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. اگر تصمیم به خرید یا استعلام قیمت از این محصول فوق العاده دارید با کارشناسان ما در سایت آیتک تماس حاصل فرمایید.همچنین میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به مقاله راهنمای لیزر مو های پوست برنزه مراجعه فرمائید.

بهترین دستگاه لیزر مو برای پوست سبزه | آیتک

بهترین دستگاه لیزر مو برای پوست های سبزه

بهترین دستگاه لیزر مو برای پوست ایرانیان که عمدتا تیره و سبزه طور هستند معمولا به راحتی پیدا نمی شود چراکه مکانیزم عمده ای از دستگاه های لیزر موهای زائد بر طبق اصول غربی برنامه ریزی شده است که بیشتر پذیرا و جوابگوی پوست های روشن و سفید هستند.
لذا به علت شرایط آب و هوایی و اقلیمی که مردم ایران در آن ساکن هستند؛ اغلب پوست های سبزه دارند و برای پیدا کردن بهترین دستگاه لیزر مو دچار مشکل می شوند. رشد مداوم موهای ناخواسته بدن در تمام طول سال تبدیل به مشکلی بغرنج شده است.
شما می‌ توانید از مبارزه با فولیکول‌ های خود دست بکشید و طبیعی شوید به این معنا که مشکلی با رویش و رشد موهای زائد خود و شیو هفتگی یا حتی روزانه خود نداشته باشید، یا می‌توانید روی یکی از بهترین دستگاه‌ های لیزر مو های زائد سرمایه‌ گذاری کنید تا مو هایی که اعتماد به نفس شما را کاهش می‌ دهند و صاف ماندن پوست شما را مورد مخاطره قرار می دهند را از بین ببرید.


دستگاه لیزر سه طول موج عرضه شده در آیتک دارای جذب متوسط ملانین و پروفایل ایمنی خوب برای انواع پوست است. این طول موج لیزر در مقایسه با الکساندرایت ۷۵۵ نانومتر جذب ملانین کمتری دارد که آن را برای پوست های تیره تر از جمله پوست های سبزه ایمن تر می کند.
طول موج لیزر استفاده شده در دستگاه لیزر آیتک همه کاره ترین طول موج است که می تواند ایمن و موثر بر روی انواع پوست استفاده شود، به همین دلیل است که ما مدعی این هستیم بهترین طول موج لیزر مطلق برای تجهیزات لیزر موهای زائد حرفه ای است. در مقایسه با طول موج های دیگر، دستگاه لیزر آیتک یک دستگاه لیز موهای زائد با طول موج ایمن برای پوست های تیره تر نیز است و گزینه ای امن برای پوست های برنز و یا حتی تیره تر مخصوص هموطنان جنوبی ما محسوب می شود. از آنجایی که لیزر دارای جذب متوسط ملانین است، اینگونه نیست که یک گزینه خوب برای حذف موهای زائد در رنگ های روشن تر نباشد.

سوالات متداول

لیزر ۳ جزء اصلی پوست یعنی اکسی هموگلوبین، آب و ملانین را جذب می کند. مهم ترین تجهیزات لیزر موهای زائد حرفه ای، میزان ملانینی ست که هر طول موج لیزر جذب می کند.
 این در درمان پوست های تیره بسیار مهم است زیرا تعداد ملانین در انواع پوست های ایرانیان بسیار بیشتر است. مو حاوی ملانین است و فرآیند لیزر موهای زائد به این صورت است که لیزر به ملانین موجود در مو جذب می شود.
هنگام درمان پوست های تیره تر، طول موج لیزر باید توسط ملانین جذب شود تا موثر باشد، اما نه آنقدر که باعث سوزش یا از بین رفتن رنگدانه های پوست شود، زیرا ملانین اشعه لیزر را جذب می کند. هنگامی که تصمیم می گیرید کدام دستگاه حرفه ای رفع موهای زائد برای کسب و کار شما بهترین است، مهم است که این نکته را درک کنید.
دستگاه لیزر آیتک یکی از موثر ترین دستگاهای لیزر موهای زائد برای ایرانیان است که با تکنولوژی های روز دنیای لیزر برابری می کند. برای اطلاع از قیمت یا خرید دستگاه با کارشناسان ما در آیتک تماس حاصل فرمایید.
لیزر مو های زائد به طور کلی پروسه ای ایمن در نظر گرفته می‌شود، به شرطی که دستگاه لیزر از یک برند قابل اعتماد باشد و دستورالعمل‌ها طبق توصیه‌ها دنبال شود. گاهی اوقات، برخی از افراد ممکن است عوارض جانبی مانند قرمزی، ناراحتی یا به ندرت تاول یا سوختگی را تجربه کنند. در صورت بروز هرگونه عوارض، با یک پزشک متخصص مشورت کنید.
اینکه آیا موها را برای همیشه از بین برده اید به نوع پوست و موی شما و همچنین ناحیه درگیر بدن بستگی دارد. اگر به یک روال معمول لیزر پایبند باشید، می توانید انتظار داشته باشید که اکثر موهای خود را برای مدت طولانی از بین ببرید.
 اما از آنجایی که استفاده از دستگاه لیزر فقط می تواند رشد فولیکول های فعال مو را متوقف کند، ممکن است مدتی طول بکشد تا تمام موها از بین بروند. این به این دلیل است که برخی از مناطق سریعتر از سایرین رشد می کنند. با این حال، ماندگاری کلیدی است، و در حداقل زمان ممکن، می توانید رشد مجدد بسیار کندتری را انتظار داشته باشید.
آستانه درد از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما این احساس می تواند کاملاً سوزن سوزن و داغ باشد - گاهی اوقات به تلنگر زدن با یک نوار لاستیک داغ تشبیه می شود.
اگرچه این روند بسیار سریع است، بنابراین درد طولانی نیست. اکثر دستگاه ها دارای طیف وسیعی از تنظیمات حرارتی هستند تا فرآیند را نیز راحت تر کنند، به خصوص در مناطقی که حساس تر هستند. مهم است که به یاد داشته باشید که شدت کمتر نیز مؤثرتر است، بنابراین نگه داشتن آن در این تنظیم مستلزم استفاده طولانی‌تر از دستگاه است. اگر اپیلاسیون را امتحان کرده اید و بدون گریه چشمانتان نتوانسته اید از آن عبور کنید، مطمئن باشید این روش بدون درد است!
نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.