advertise

اثرات لیزر سه طول موج بر روشن سازی پوست

مهم ترین اثر لیزر سه طول موج

مهم ترین اثر لیزر سه طول موج، کاهش رشد موهای زائد به صورتی چشمگیر است. حال ممکن است برخی این سوال برایشان پیش بیاید که آیا استفاده از دستگاه لیزر سه طول موج می تواند بر روشن سازی یا تیره کردن پوست آنها تاثیری داشته باشد یا خیر؟ برای پاسخ به این سوال با ما در مجموعه آیتک همراه باشید. مجموعه آیتک همچنین عرضه کننده انواع دستگاه های لاغری اعم از دستگاه لاغری کویتیشن، دستگاه کرایولیپولیز و .. می باشد.


روش‌های متعددی برای رفع موهای زائد و سفیدکردن پوست وجود دارد؛ اما هیچ‌چیز بهتر و مؤثرتر از لیزردرمانی نیست. بسیاری از افراد نگران رنگ پوست خود هستند و معمولاً کارهای مختلفی را امتحان می‌کنند، اما با این روش‌ها نمی‌توانند هیچ نتیجه دائمی یا رضایت‌بخشی داشته باشند.
ظاهر عمومی این روزها مهم است؛ زیرا اگر در هر رویداد یا مناسبتی شرکت کنید،شخصیت شما تأثیرات زیادی می‌گذارد؛ ولی ظاهر شما همان اومانیست که به چشم می‌آید. طبیعی است که نگران شخصیت و نگاه کلی زندگی خود باشید. هیچ فردی وجود ندارد که بخواهد در مقابل همه خوب و شایسته به نظر برسد. در واقع مهم‌تر است که در دید پیروزمندانه خود خوب به نظر برسید؛ زیرا باعث ایجاد حس اعتمادبه‌نفس می‌شود.
شروع جلسات لیزر موهای زائد هم به‌قصد ازبین‌رفتن موها و هم به‌قصد روشن‌سازی پوست قطعاً گامی تأثیرگذار برای بهترشدن ظاهر عمومی شماست. شما می‌توانید برای جوان‌سازی پوست خود از دستگاه کربوکسی‌تراپی که یک روش غیرتهاجمی برای جوان‌سازی پوست است نیز استفاده نمایید.

اثرات لیزر سه طول موج بر روشن سازی پوست | آیتک

خرید دستگاه لیزر سه طول موج با بهترین قیمت

شما میتوانید برای خرید دستگاه لیزر سه طول موج با بهترین قیمت با کارشناسان ما در مجموعه آیتک تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان ما بهره مند شوید

آیتک

نحوه روشن سازی پوست با دستگاه لیزر سه طول موج

روش‌هایی زائد در هر نقطه‌ی بدن برای بسیاری از افراد ناخوشایند به‌حساب می‌آید و به‌خصوص خانم‌ها با این مشکل روبرو هستند. این باعث تمسخر ظاهر شما می‌شود؛ زیرا موهای غیرضروری می‌توانند به زیبایی شما آسیب بزنند. نیاز به روش های دائمی رفع موهای زائد وجود دارد و لیزر موهای زائد روشی مؤثر برای دستیابی به بهترین نتیجه است.
لیزر به روشی رایج برای ازبین‌بردن موهای زائد تبدیل شده است. معمولاً دختران یا خانم‌ها از روش‌های مختلفی مانند سفیدکردن، اپیلاسیون، بند انداختن و استفاده از کرم‌های رفع موهای زائد برای ازبین‌بردن موها استفاده می‌کنند، اما همان‌طور که همه ما می‌دانیم همه این روش‌ها موقتی هستند و هیچ نتیجه رضایت‌بخشی ندارند.
با لیزر موهای زائد هیچ نگرانی از بابت درد و زمان صرف شده وجود ندارد. بااین‌حال، همیشه لازم است با متخصصان مشورت کنید؛ زیرا آنها می‌دانند که بر اساس انواع مو به چه نوع لیزردرمانی نیاز است.


بسیاری از متخصصان پوست در پاسخ به این سؤال که چکار کنم پوستم سفید بشه، شرکت در جلسات لیزر، به‌خصوص در کلینیک‌هایی که از دستگاه‌های لیزر با سه طول موج استفاده می‌کنند را پیشنهاد می‌دهند. معمولاً کلینیک‌هایی که آنها نه‌تنها بر روی رنگ پوست، بلکه روی سایر خدمات پوستی مانند برنزه شدن پوست، لیزر جای سوختگی پوست، آکنه، چین‌وچروک، جای زخم، لکه‌های تیره و غیره نیز کار می‌کنند بهترین مکان برای مراجعه هستند. لیزر، با دستگاه لیزر سه طول موج برای پوست‌های ایرانیان ایده‌آل است.
علاوه بر این، این تکنیک بهترین گزینه برای داشتن پوست درخشان و سفید است. درمان پوست با لیزر از بسیاری از محصولات زیبایی که به‌دروغ ادعا می‌کنند زیبایی شما را افزایش می‌دهند مؤثرتر است. بهترین خاصیت در مورد این روش درمانی این است که به‌شدت روی مشکل اصلی پوست اثر می‌گذارد و با نتیجه ثابت ظاهر می‌شود. درنتیجه به‌سادگی ملانین را که دلیل اصلی تیره شدن رنگ پوست شما است، از بین می‌برد.


همانطور که می دانیم لیزر در فرآیند حذف موهای زائد استفاده می شود که در آن یک پرتو نور در فاصله ای خاص به دست می آید که به طور خاص ملانین موجود در مو و فولیکول را هدف قرار می دهد.
ملانین عنصری است که علت اصلی تیره شدن رنگ پوست است ،درنتیجه اشعه لیزر وارد پوست شده و ملانین موجود در فولیکول مو را جذب می کند.
لیزر به از بین بردن فولیکول کمک می کند و سپس آن ناحیه بدون مو می شود. پس از تخریب فولیکول پوست، سطح پوست صاف می شود و به همین دلیل است که لیزر موهای زائد در ایران همیشه مورد تقاضاست و این تقاضا روزانه در حال افزایش است.

آیتک

پس از لیزر موهای زائد، بسته به نوع پوست شما، پوست تیره‌تر یا روشن‌تر می‌شود. افرادی که پوست روشن دارند بیشتر مستعد ابتلا به لکه‌های تیره از این روش هستند. از سوی دیگر، افرادی که پوست تیره‌تری دارند، ممکن است لکه‌های روشن‌تری پیدا کنند.

سوالات متداول

به طور کلی لیزری که برای از بین بردن مو و لیزری که برای روشن کردن هایپرپیگمانتاسیون استفاده می شود دو لیزر متفاوت هستند. IPL برای رفع موهای زائد مناسب نیست، اما برای روشن کردن رنگدانه‌ها و همچنین لیزر پیکووی به خوبی عمل می‌کند. دستگاه لیزر با سه طول موج آیتک می تواند رنگدانه ها و همچنین موها را از بین ببرد، اما تنظیمات برای هر کدام متفاوت است. بهتر است این دو موضوع را جداگانه بررسی کنیم.
هایپرپیگمانتاسیون و التهاب بعد از لیزر بسیار شایع است. به‌طورکلی، هیپرپیگمانتاسیون از هر نوعی که باشد نیاز به رویکرد ترکیبی از لایه‌برداری مانند Cosmelan و مراقبت مداوم از پوست و محافظت در برابر آفتاب دارد. انجام دو ماهانه  مراقبت  پوست صورت با سیلک پیل/درمال اینفیوژن برای آبرسانی، لایه‌برداری و تزریق ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها به پوست ضروری است.
ازآنجایی‌که لیزر رنگ‌دانه‌ها را هدف قرار می‌دهد، ممکن است تا حدودی کک‌ومک‌های شما را روشن کند. برای برخی از افراد، تغییرات ظاهری پوست تنها پس از لیزر موهای زائد موقتی است، درحالی‌که برخی دیگر ممکن است اثرات دائمی جزئی ببینند. اگر به دنبال خلاص شدن از شر کک‌ومک خود هستید، شرکت در جلسات لیزر موهای زائد مؤثرترین راه‌حل نخواهد بود. بااین‌حال، اگر نگران ازدست‌دادن آنها هستید، این چیزی است که می‌خواهید قبل از حرکت با ارائه‌دهنده خود در مورد آن صحبت کنید.
پس از یک درمان پوستی خاص، برخی از مویرگ‌ها و وریدها به طور ناگهانی ناپدید می‌شوند درحالی‌که برخی دیگر به مدت ۳-۴ هفته باقی می‌مانند و پس از آن نتایج درمان ارزیابی می‌شود. ۱-۳ درمان معمولاً معمول است. برخی از مویرگ‌ها و وریدها پس از درمان برجسته‌تر می‌شوند که نشانه آسیب‌دیدگی آنهاست و پس از چند هفته از بین می‌روند.
نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.