advertise

مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی

نکات لازم مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی

بعد از کربوکسی تراپی باید احتیاط کرد. سهل انگاری در انجام درمان در حین و بعد از کربوکسی تراپی ممکن است منجر به مشکلات جدی شود. افرادی که از این روش استفاده می کنند ممکن است به سرعت زندگی عادی خود را از سر بگیرند و نیازی به رعایت قوانین خاصی ندارند زیرا زمان نقاهت طولانی مدتی وجود ندارد. مراقبت های پس از کربوکسی تراپی اغلب می تواند نتایج و طول دوره بهبودی را بهبود بخشد.
درمان با استفاده از تکنیک کربوکسی تراپی معمولاً بیش از ۱۵ دقیقه طول نمی کشد. اگرچه تزریق دی اکسید کربن ناخوشایند نیست، اما ممکن است مقداری تورم، قرمزی پوست و احساس سوزش بسیار خفیف وجود داشته باشد. پس از کربوکسی تراپی دور چشم، تورم زیر چشم خود به خود در عرض ۱۰ تا ۲۰ دقیقه بدون مراقبت خاصی کاهش می یابد.مهم است که تا ۲۴ ساعت پس از انجام این روش از نور خورشید دوری کنید و همچنین از شستشو و حمام خودداری کنید.
قبل از انجام هر گونه عمل جوانسازی، متخصص زیبایی باید آزمایشات مربوطه را انجام دهد. در این شرایط، پزشک متخصص تشخیص می دهد که آیا شما نسبت به داروهایی که توصیه می شود حساسیت دارید یا خیر.یکی از تکنیک های جوانسازی که نیاز به آزمایش قبل از استفاده دارد کربوکسی تراپی است. از طریق استفاده از این آزمایش ها مشخص می شود که فرد نسبت به مصرف برخی داروها حساسیت دارد که در نهایت منع از مصرف آنها می شود.آیتک عرضه کننده انواع تجهیزات و دستگاه های زیبایی و لاغری می باشد، برای دریافت اطلاعات و ثبت سفارش دستگاه کربوکسی Zima کلیک نمایید.


مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی دور چشم

پس از کربوکسی تراپی برای به دست آوردن نتایج مطلوب، از حمام کردن، شنا کردن، و فعالیت هایی مانند استفاده از سونا و جکوزی برای مدت کوتاه، خودداری کنید. همچنین، چند ساعت پس از درمان از حمام، سونا، جکوزی و سایر فعالیت های مشابه دوری کنید.

مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی دور چشم | آیتک

مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی واژن

بسیاری از زنان از تکنیک های جوانسازی واژن برای افزایش لذت جنسی یا اعتماد به نفس در رابطه استفاده می کنند. بسیاری از این تکنیک ها علاوه بر مزایای زیبایی شناختی، دارای یک جزء درمانی نیز هستند.
یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای جوان‌سازی واژن، کربوکسی‌تراپی واژن است که برای خلاص شدن از شر واژن سیاه استفاده می‌شود. بعد از انجام کربوکسی تراپی برای ناحیه واژن لازم است مراقبت های زیر را انجام دهید تا ازعوارض کربوکسی تراپی جلوگیری کرده و نتیجه مطلوب را مشاهده کنید.

• عدم فعالیت های ورزشی سنگین در روز درمان
• پرهیز از رفتن به استخر و ماندن در وان آب در روز درمان
• عدم استحمام تا ۴۸ ساعت بعد از درمان
• تا یک ماه از مواجه با نور مستقیم آفتاب پرهیز شود


مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی صورت

با گذراندن یک دوره کامل کربوکسی تراپی صورت، که حدود ۱۰ روز طول می کشد تا اثرات خود را نشان دهد، ممکن است پوستی زیبا و تمیز داشته باشید.
البته، مراقبت های قبل و بعد کربوکسی تراپی صورت در ایجاد نتیجه مورد نظر موفقیت آمیز است.کربوکسی تراپی یکی از بهترین روش‌ها برای جوان‌سازی پوست است،برای اطلاعات بیشتر بر روی دکمه مورد نظر کلیک نمائید.

• استفاده از کمپرس سرد برای کاهش التهاب
• استفاده از داروهای تجویزی توسط پزشک
• عدم رفتن به حمام یا شستشوی پوست به مدت ۲۴ ساعت
• عدم انجام فعالیت‌های سنگین
• عدم انجام ورزش های حرفه‌ای

خرید دستگاه کربوکسی تراپی با بهترین قیمت

به روز ترین و ارزانترین دستگاه کربوکسی تراپی را از آیتک خریداری کنید.

سوالات متداول

برای به دست آوردن نتایج خوب، کاهش ناراحتی و جلوگیری از عوارض جانبی، می توانید از لوسیون های خاص استفاده کنید. برای کاهش اثرات ناخواسته و دستیابی به نتایج بهتر، پزشکان ممکن است لوسیون های خاصی را تجویز کنند. ممکن است با استفاده از این کرم نتایج بهتری برای بیمار حاصل شود.
هیچ عوارض جانبی منحصر به فردی برای این روش تکنولوژیکی وجود ندارد و کربوکسی تراپی نیازی به مراقبت های بعدی خاصی ندارد. به دنبال استفاده از این روش، باید از استحمام و شنا در ساعات اولیه درمان خودداری کرد تا از نفوذ آب و رطوبت به پوست جلوگیری شود. پس از کربوکسی تراپی روی صورت تا چند ساعت از قرار گرفتن در معرض مستقیم آفتاب خودداری کنید. کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب استفاده کنید. پس از درمان، تا چند روز از آرایش کردن خودداری کنید و محل درمان را تمیز نگه دارید تا از عفونت جلوگیری شود. پس از کربوکسی تراپی، از ماساژ دادن ناحیه تحت درمان خودداری کنید، مگر اینکه پزشک به شما دستور دهد. مراقب رژیم غذایی خود باشید و مصرف سدیم (نمک) خود را تاحد امکان به حداقل برسانید.
اگر ترک ها و اسکارها با کربوکسی تراپی درمان شوند، ناراحتی زیادی را تجربه نخواهید کرد. بافت اسکار که باعث این وضعیت می شود فاقد اعصاب است. پس از انجام این جراحی، خارش را تجربه می کنید زیرا ترک‌ها و فشارهای پوستی نمایان می‌ شوند. این حساسیت اغلب پس از پنج دقیقه از بین می رود. هنگام استفاده از این روش برای درمان سلولیت و از بین بردن رسوبات چربی، بیمار می تواند فشار بیشتری را در طول تزریق تجربه کند که انبساط گاز در بدن عامل این مشکل است. از آنجایی که گاز دی اکسید کربن گردش خون را در پوست بهبود می بخشد، ممکن است تا ۲۴ ساعت پس از درمان، گرما و سوزش در نواحی تحت درمان را تجربه کنید.
اثربخشی کربوکسی تراپی گذرا است. انجام منظم تعداد جلسات توصیه شده توسط پزشک متخصص به منظور تأثیرگذاری مطلوب بر روی پوست شما حیاتی است تا پس از استفاده از این روش بیشترین بهبودی را روی پوست خود مشاهده کنید. شما باید تعداد جلسات درمانی تجویز شده را به پایان برسانید تا نتایج بهینه از رویکرد کربوکسی تراپی را روی پوست خود تجربه کنید. شما معمولاً به ۱۰ جلسه نیاز دارید تا شاهد پیشرفت باشید. برای حفظ نتیجه پس از کربوکسی تراپی،  درمان خود را هر شش ماه یا یک بار در سال تکرار کنید. اگر برای حفظ ظاهر، طراوت و ماندگاری پوست نیاز به ترمیم و جوانسازی دارید، درمان خود را ادامه دهید.
هر روشی به ویژه روش های زیبایی و جوانسازی برای گروه خاصی از بیماران ممنوعیت دارد.  افراد مبتلا به بیماری کلیوی یا نارسایی کلیه ، خانم های باردار ،بیماران مبتلا به اختلالات مغزی یا صرع و بیماران مبتلا به سرطان یا کم خونی شدید  نباید از این روش استفاده کنند.
هزینه مرتبط با کربوکسی تراپی به دلایل مختلفی می تواند متفاوت باشد و این تنوع هزینه تحت تأثیر عوامل متعددی است که یکی از آنها مکانی است که بیمار برای انجام این روش به آنجا مراجعه می کند. علاوه بر این، قرار گرفتن مرکز درمانی توصیه شده در داخل شهر، میزان تخصص حرفه ای پزشک متخصص در این زمینه و همچنین توانایی و شهرت پزشک همگی نقش دارند. در مقایسه با بسیاری از روش های دیگر، کربوکسی تراپی کارآمدتر و موثرتر است.
در حال حاضر چندین ناحیه بدن با استفاده از کربوکسی تراپی درمان می شوند. پلک ها، صورت و مکان هایی مانند پشت دست ها و باسن و واژن از جمله مکان هایی هستند که ممکن است از کربوکسی استفاده شود. اگر پوست به دلیل شرایطی مانند چاقی یا بارداری ترک خورده باشد، کربوکسی می تواند آن را درمان کند. به علاوه، می توانید با کربوکسی تراپی خطوط اطراف چشم و صورت را صاف کنید. هنگامی که پوست شل و افتاده است، از کربوکسی استفاده می شود. این تکنیک ممکن است برای جوانسازی افرادی که دارای چین و چروک در گردن و پشت دست خود هستند استفاده شود. اگر بیماران خطوط خنده روی صورت یا خطوط اطراف دهان خود داشته باشند، از این تکنیک استفاده می کنند.
سن، استعمال دخانیات، کم خوابی و عوامل دیگر می تواند باعث احتقان خون مویرگی در زیر چشم افراد شود که باعث کاهش جریان خون در مویرگ های پلک پایین می شود. این ناحیه به مرور زمان در نتیجه کاهش جریان خون و کاهش سطح اکسیژن خون در آنجا کبود می شود. در طول کربوکسی تراپی، سعی می شود به تدریج جریان خون افزایش یابد تا افت اکسیژن در ناحیه پلک پایین جبران شود. پس از چند روز، این فعالیت باعث افزایش سطح کلاژن پوست و جوان‌تر به نظر رسیدن آن می‌شود.
کربوکسی تراپی معمولاً زمانی که توسط یک متخصص پزشکی واجد شرایط انجام می شود، خطرات کمی دارد یا هیچ خطری ندارد، با این حال برخی از افراد بیشتر از دیگران پس از هر جلسه کربوکسی تراپی مستعد ابتلا به مشکلات هستند. ناراحتی خفیف در محل تزریق، قرمزی و گاهی گرمای شدید در محل تزریق، خارش پوست، کبودی و تورم تعدادی از عوارض جانبی کربوکسی تراپی هستند. پس از چند روز، این تغییرات  از بین خواهند رفت به شرطی که تمام مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی به صورت کامل و درست انجام شود.
نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.