advertise

لاغری با کویتیشن 

لاغری با کویتیشن یکی از جدید ترین متدهای کاهش چربی در سراسر جهان است. اگر می ‌خواهید برای فصل مهمانی و یا تعطیلات آینده تناسب اندام داشته باشید، اما رژیم غذایی و ورزش برای مناطق دارای چربی شما کار چندانی نمی ‌کند، ممکن است دلیلی وجود داشته باشد. روش‌ های کاهش وزن سنتی باعث می‌ شوند بدن شما به حالت تدافعی برود، که متابولیسم شما را کند می ‌کند و در واقع دفع چربی را سخت ‌تر می‌ کند.
خوشبختانه، روش کویتیشن برای لاغری راهی برای کاهش چربی بدون فرستادن بدن به حالت تدافعی می باشد که در ادامه به توضیح و تفسیر آن به صورت کامل خواهیم پرداخت. هر کسی که سعی کرده است از شر رسوبات چربی سرسخت خلاص شود، احتمالا آرزو کرده است که راهی برای آب کردن این کیلوگرم های اضافی وجود داشته باشد.
در ادامه مطلب همراه آیتک باشید تا اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار داده شود.


به نظر می رسد که تزریق چربی می تواند  نوعی چربی را ذوب کند، و شما می توانید با روش هایی مانند CoolSculpting چربی های اضافی را منجمد کنید. با این حال، اگر نمی خواهید به لیپوساکشن متوسل شوید، اکنون یک گزینه دیگر وجود دارد: دستگاه لاغری کویتیشن. ناگفته نماند که بسیاری نیز برای بهبود اثرات لیپوساکشن با آر اف کویتیشن به کلینیک های شما مراجعه خواهند کرد.
اگر پس از کنترل سلامت کلی خود همچنان به دنبال کاهش چربی های انباشته شده در ناحیه پهلو های خود هستید، ممکن است تجربه ی لاغری با کویتیشن همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید. در حالی که اگر به دنبال کاهش وزن قابل توجهی هستید، کویتیشن می ‌تواند به شکل ‌دهی و فرم دادن به آن نواحی از بدن که می ‌توانند دارای رسوبات چربی سرسخت باشند کمک کند.

آیتک

فرآیند لاغری با دستگاه کویتیشن

لاغری با کویتیشن فرآیندی است که از انرژی فرکانس رادیویی اولتراسونیک برای ایجاد حباب ‌های کوچک در داخل و اطراف سلول‌ های چربی استفاده می‌ کند و باعث پارگی آنها می ‌شود. بقایای این سلول های پاره شده شامل اسیدهای چرب آزاد و گلیسرول است که توسط بدن پردازش می شود و رسوبات چربی را که در غیر این صورت خلاص شدن از شر آنها سخت است، از بین می برد. کویتیشن یک روش غیر تهاجمی است که در آن امواج رادیویی با فرکانس پایین از طریق پوست به رسوبات چربی در مناطقی از بدن مانند پهلو ها، ران ها و بازوها هدایت می شوند.
این روش در یک بازدید کوتاه از یک مرکز جراحی زیبایی تکمیل می شود و معمولاً می توانید بلافاصله به فعالیت های معمول خود بازگردید. از آنجایی که بدن شما زمان می ‌برد تا چربی‌ های از بین رفته را پردازش کند، چندین هفته طول می‌کشد تا اثرات یک جلسه کویتیشن آشکار شود. این یکی از شکایات عمده در مورد لیپوساکشن را برطرف می کند، یعنی پوست شلی که پس از برداشتن چربی با ساکشن می تواند باقی بماند.


قیمت کویتیشن لاغری | آیتک

قیمت کویتیشن لاغری

 لاغری یک عمل زیبایی است و به همین دلیل احتمالاً به جای بیمه، هزینه آن را از جیب خود پرداخت خواهید کرد. هزینه های هرعمل معمولا به میلیون ها تومان نیز می رسد ، اما قیمت کویتیشن لاغری و تاثیرات فوق العاده می تواند شما را از صرف این مبالغ گزاف نجات دهد. علاوه بر قیمت فوق العاده ای که هر جلسه کویتیشن دارد. خود دستگاه نیز در فروشگاه آیتک با به صرفه ترین قیمت در بازار فروش موجود است.
پزشکان و صاحبان کلینیک های لاغری معمولا به دنبال بهترین دستگاه های کویتیشن با مقرون به صرفه ترین قیمت هستند تا با اطمینان بتوانند یک سرمایه گذاری امن و پرسود را آغاز کنند. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه سایت آیتک از قیمت و شرایط خرید سایر محصولات از جمله دستگاه لیزر سه طول موج، دستگاه کرایولیپولیز،دستگاه کربوکسی تراپی، و دستگاه ام اسکالپت مگشیپ اطلاع پیدا کرده و جهت خرید اینترنتی هر یک از دستگاه ها مطابق با نیاز خود اقدام فرمایید.


آیا کویتیشن ضرر دارد؟

ضرر کویتیشن در مقابل مزایای آن بسیار ناچیز است؛ در واقع، کویتیشن نیز مانند سایر روش های کانتورینگ بدن، کار می کند، اگرچه محدودیت هایی برای میزان چربی بدن وجود دارد که می توانید با این روش از شر آن خلاص شوید. شما می توانید رسوبات چربی سرسخت سلولیت یا بافت چربی را در نواحی کوچک تحت درمان حذف کنید، اما این یک روش شکل دادن به بدن است و نباید به عنوان گزینه ای برای کاهش وزن جدی در نظر گرفته شود.
رسوبات چربی که با امواج مافوق صوت برای همیشه از بین می روند، اما اگر رژیم غذایی کم کالری و سطح مناسبی از فعالیت بدنی نداشته باشید، ممکن است بدن شما به مرور زمان چربی جدید را در نواحی مورد نظر ذخیره کند. این می تواند منجر به بازگشت چربی حتی پس از جلسات کویتیشن شود. به همین دلیل، تا زمانی که وزن مناسبی ایجاد نکرده اید، نباید به فرم دهی بدن خود با دستگاه کویتیشن فکر کنید.
طول یک جلسه درمان بسته به محل ناحیه تحت درمان و میزان کار کویتیشن متفاوت خواهد بود. از آنجایی که پردازش سلول های چربی تخریب شده توسط بدن شما زمان می برد، ممکن است زمان لازم باشد تا نتایج یک جلسه حذف چربی های انباشته شده با کویتیشن مشخص شود. این بدان معنی است که ممکن است تا مدت ها بعد ندانید که یک جلسه چقدر موثر بوده است. همانطور که در مورد کرایولیپولیز وجود دارد، ممکن است لازم باشد چندین جلسه کویتیشن در همان ناحیه بدن قبل از رسیدن به کاهش چربی مورد نظر خود انجام دهید.
این امکان وجود دارد که بعد از اینکه بدن شما بافت چربی را پردازش کرد، نواحی مورد نظر تحت درمان در طول جلسه کویتیشن صاف به نظر نرسند. توده ها یا امواج در پوست ممکن است باقی بمانند، و ممکن است در جلسات درمانی بعدی مورد توجه قرار گیرند.ما برای اطلاعات بیشتر به بررسی دستگاه کویتیشن و عوارض آن پرداخته ایم. برای اطلاعات بیشتر با آیتک همراه باشید.

خرید دستگاه آر اف کویتیشن

برای استعلام قیمت دستگاه آر اف کویتشن با کارشناسان فروش شرکت آیتک، تماس حاصل نمائید.

مزایای لاغری با دستگاه کویتیشن

مزایای دستگاه کویتیشن نظر بسیاری از متقاضیان لاغری بدون درد را به خود جلب کرده است. هیچ چیز خسته کننده تر از تلاش برای کاهش وزن بدون دیدن نتایج قابل توجه نیست. گاهی اوقات، مهم نیست که چقدر رژیم غذایی دارید و چقدر ورزش می کنید، نمی توانید از شر آن مناطق مشکل دار سرسخت خلاص شوید - مانند پهلو ها، چربی های پشت یا سلولیت نامطلوب. درمان چاقی با دستگاه کویتیشن یکی از جدیدترین درمان های زیبایی است که برای از بین بردن سانت های اضافی و دستیابی به کاهش فوری چربی کار می کند. در اینجا فقط چند مورد از مزایای بسیاری از دستگاه کویتیشن آورده شده است که در بسیاری موارد با مزایای آر اف کویتیشن برابری می کنند.کویتیشن رسوبات چربی بدن را کاهش می دهد که خلاص شدن از شر آنها با ورزش به تنهایی دشوار است.برای  بررسی چندی از مهم ترین کاربردهای ار اف کویتیشن بر روی دکمه مورد نظر کلیک نمائید.

آیتک

لاغری با دستگاه کویتیشن همه کاره است.
کویتیشن لاغری را می توان تقریباً در هر ناحیه ای از بدن شما که در آن چربی اضافی حمل می کنید استفاده کرد. نواحی درمانی رایج عبارتند از: کویتیشن برای لاغری شکم، ران و باسن . در بسیاری از کلینیک های لاغری اپراتورها قادر هستند کویتیشن را برای نواحی کوچک ‌تر، مانند چانه یا بازو، نیز به کار ببرند.
لاغری با کویتیشن غیر تهاجمی است.
برخلاف لیپوساکشن، لاغری با دستگاه کویتیشن نیازی به عمل جراحی ندارد – بنابراین هیچ بیهوشی، خون و بانداژ وجود ندارد. در عوض، درمان متکی بر امواج صوتی با فرکانس پایین است که به شما کمک می کند چربی های اضافی را از دست بدهید، بدون اینکه هیچ آسیبی به بدن وارد شود.
لاغری با کویتیشن عملی طبیعی است.
در فرآیند لاغری با دستگاه کویتیشن امواج از سطح پایینی برای شکستن سلول های چربی شما به مایع در حالی که بافت های اطراف را دست نخورده باقی می گذارند، استفاده می کنند. هنگامی که سلول های چربی مایع شدند، با استفاده از سیستم لنفاوی و از طریق ادرار حذف می شوند.


لاغری با دستگاه کویتیشن بدون درد است
در طول و بعد از عمل، نباید هیچ گونه ناراحتی را تجربه کنید. حداکثر ممکن است احساس گرم شدن ملایمی داشته باشید، زیرا  امواج در سراسر پوست شما کار می کنند.
لاغری با دستگاه کویتیشن بی خطر است.
کویتیشن به طور معمول برای بسیاری از روش های پزشکی، تشخیصی و درمانی استفاده می شود. عملاً هیچ خطری وجود ندارد، به خصوص در مقایسه با سایر روش های کاهش چربی که به  جراحی های تهاجمی نیاز دارند.
لاغری با دستگاه کویتیشن سریع است.
هر جلسه درمان کویتیشن تنها ۲۰ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد، که آن را به درمانی بسیار سریع تبدیل می کند. هیچ زمان توقفی وجود ندارد و تنها کاری که برای آماده سازی باید انجام دهید این است که مقدار زیادی آب بنوشید.


لاغری با دستگاه کویتیشن فوری است.
نتایج اغلب بلافاصله قابل مشاهده است - گاهی اوقات، شما می توانید بلافاصله پس از اولین درمان خود تفاوت را مشاهده کنید. نتایج بهینه در کمتر از سه روز شروع می شود. بسته به ترکیب بدن فردی شما، ممکن است برای دستیابی به اهداف خود به شش تا دوازده جلسه درمانی نیاز داشته باشید.
لاغری با دستگاه کویتیشن آسان است.
به غیر از افزایش مصرف آب، تغذیه سالم و حفظ یک برنامه ورزشی متوسط، برای بهره مندی از مزایای لاغری با دستگاه کویتیشن نیازی به انجام هیچ کار دیگری نیست. فقط برای جلسات برنامه ریزی شده خود در کلینیک مدنظر حاضر شوید و بقیه کارها را انجام شده تصور کنید.
لاغری با دستگاه کویتیشن موثر است.

هنگامی که رژیم غذایی و ورزش با شکست مواجه می شوند، دستگاه کویتیشن راه حلی را ارائه می دهد که شما می توانید بدن خود را تغییر شکل دهید، سلولیت را از بین ببرید و دربدنی که در آن هستید احساس خوبی داشته باشید.


کاهش وزن می‌ تواند یک فرآیند دلهره ‌آور باشد و تعیین اینکه چه روش‌ ها، جراحی‌ ها، رژیم ‌های غذایی یا برنامه ‌هایی به شما کمک می‌ کنند تا نتایج مورد نیاز خود را دریافت کنید، می‌ تواند بسیار دشوار باشد. درک این نکته مهم است که هر روشی دارای پتانسیل یکسانی برای کمک به کاهش وزن یا همان خطرات و عوارض جانبی بالقوه نیست.
روش‌های پیکر تراشی بدن مانند CoolSculpting، کویتیشن چربی یا حتی لیپوساکشن برای کمک به کاهش وزن زیاد طراحی نشده‌اند. اگر چاق هستید یا به شدت اضافه وزن دارید، باید رژیم غذایی خود را اصلاح کنید، اگر می توانید ورزش های مکرر را شروع کنید، احتمالاً از عوامل سبک زندگی که در افزایش وزن نقش دارند مانند استرس اجتناب کنید و احتمالاً روش های کاهش وزن مانند گاستروپلاستی آستین آندوسکوپی را در نظر بگیرید. 


آیتک

اگر در مورد کاهش چربی برای سلامت و تندرستی خود جدی هستید، داشتن یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم بخش ‌های ضروری این خواسته هستند. از بین بردن چربی با امواج اولتراسونیک ممکن است به لاغری ظاهری ران ها یا بازوها کمک کند، اما ایجاد یک تغییر معنی دار در وزن کلی شما تعهد قابل توجهی را می طلبد. هیچ کس نباید به تنهایی با مشکل کاهش وزن مقابله کند.
ما طیف گسترده ای از دستگاه های به روز دنیا برای لاغری به خصوص لاغری موضعی را برای کمک به شما در یافتن موفقیتی که در جستجوی آن هستید ارائه می دهیم تا افراد خواستار لاغری بدون عمل بتوانند به شما مراجعه کنند. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه می توانیم برای شما فراهم کنیم هستید، همین امروز با مشاورین آیتک تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

کاندیدای ایده آل برای درمان به طور کلی از سلامت خوبی برخوردار هستند اما دارای اضافه وزن متوسطی هستند. بیماران نباید باردار یا شیرده باشند، داروهای ضد انعقاد مصرف کنند، ضربان ساز یا سایر ایمپلنت های فلزی داشته باشند. سایر شرایطی که نمی ‌توانند تحت درمان لاغری با کویتیشن قرار گیرند عبارتند از: جراحی‌ های اخیر، عفونت فعلی یا بیماری عفونی، سیستم لنفاوی به خطر افتاده یا نقص ایمنی، و شرایط  شدیدتر مانند بیماری قلبی، دیابت، سرطان، صرع، فشار خون بالا یا پایین، هموفیلی یا بیماری سل. اگر مطمئن نیستید که کاندیدای مناسبی برای درمان هستید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.
در حالی که برخی از درمان ‌های کاهش وزن سریع می ‌توانند منجر به افتادگی پوست شوند، کویتیشن اثر سفت‌کننده‌ ای روی پوست و بافت عضلانی دارد، از جمله علت شلی پوست ناشی از تلاش‌ های قبلی برای کاهش وزن می باشد.
برخی از نتایج بلافاصله قابل مشاهده خواهند بود، اما کل فرآیند ممکن است چندین روز طول بکشد (اوج نتایج معمولاً در عرض ۷۲ ساعت پس از درمان مشاهده می شود). نتایج به وضعیت چربی حذف ، از جمله مدت زمان وجود و چگالی آن بستگی دارند. به طور معمول می توانید انتظار کاهش ۱ تا ۲ اینچ چربی را پس از اولین جلسه و تا ۲ اینچ کاهش چربی پس از هر جلسه بعدی داشته باشید.
جلسات یک ساعته می ‌تواند ناحیه‌ ای با اندازه متوسط از بدن شما مانند شکم، داخل یا بیرون ران‌ها، باسن یا پشت شما را پوشش دهد. نواحی کوچکتر مانند چانه یا بازو را می توان با هم درمان کرد. درمان های متعدد در همان ناحیه برای حداکثر اثربخشی توصیه می شود. به عنوان مثال، چربی اضافی شکم ممکن است به ۳-۶ جلسه نیاز داشته باشد، در حالی که مناطق بزرگتر به تعداد بیشتری نیاز دارند.
روش کویتیشن برای لاغری از امواج فراصوت و امواج رادیویی برای شکستن سلول های چربی و سلولیت بدون تأثیر بر اندام ها و سلول های مجاور استفاده می کند. سلول های چربی مختل شده سپس به طور طبیعی از طریق سیستم گوارش پردازش می شوند. برخلاف درمان‌ های کاهش چربی با جراحی، با کویتیشن هیچ درد، جای زخم، خونریزی و خطر عفونت یا زمان استراحت برای بهبودی وجود ندارد.
در طول این روش، یک تکنسین از ابزار دستی استفاده می کند که امواج اولتراسونیک سطح پایین را به پوست شما منتقل می کند. تکانه های فشرده سازی- حباب های ریز ایجاد می کنند که بزرگ می شوند،به سلول های چربی برخورد می کنند و منفجر می شوند. سپس مواد زائد از طریق کبد پردازش شده و از طریق عرق و دفع گوارشی از بدن خارج می شود
نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.