advertise

بررسی کاربرد های RF کویتیشن

کاربرد های کویتیشن

کویتیشن با استفاده از فرکانس‌های رادیویی و امواج اولتراسونیک با فرکانس پایین باعث دفع چربی ها از بدن می شود. این امواج حباب‌هایی را در اطراف رسوبات چربی زیرپوست تشکیل می‌دهند. سپس حباب‌ها می‌ترکند و رسوبات چربی را در سیستم‌های بینابینی و لنفاوی که در آن تخلیه می‌شوند می‌شکنند. رسوبات چربی به گلیسرول و اسیدهای چرب آزاد تبدیل می‌شوند. گلیسرول سپس توسط بدن مورداستفاده مجدد قرار می‌گیرد درحالی‌که اسیدهای چرب آزاد به کبد می‌روند و به‌عنوان مواد زائد از طریق ادرار دفع می‌شوند.
کویتیشن در قسمت‌هایی با چربی موضعی بهترین کارایی را دارد. چنین نواحی شامل شکم، پهلو، ران، صورت، باسن و بازوها می‌شود. این روش را نمی‌توان در قسمت‌های بدن مانند سر، گردن و سایر نواحی استخوانی بدن انجام داد. بیماران می‌توانند انتظار داشته باشند که بعد از اولین درمان با کویتیشن ، کاهش چندین سانتی‌متری را تجربه کنند. پس از کویتیشن برخی از نتایج بلافاصله پس از درمان مشاهده خواهند شد، اما تکرار جلسات اثرات مستمری را در ۳ تا ۶ ماه آینده ایجاد می‌کند.


از حرکات ذرات الکترومغناطیسی در یک مدار بسته، امواج رادیوفرکانسی ایجاد می‌شوند. هنگامی که این امواج فرکانسی از بافت عبور می کنند با مقاومت رو به رو می شوند که همین موضوع باعث بروز حرارت و گرما می‌شود. در چنین شرایطی هرچه مقاومت بافت‌ها بیشتر باشد، میزان حرارت و گرما دستگاه کویتیشن هم بیشتر خواهد بود.
افزایش حرارت و گرما در بافت و عضلات، باعث آب شدن چربی‌ها ( آزاد شدن اسید چرب) در بدن و کاهش وزن سریع میگردد. دستگاه آر اف کویتیشن جایگزینی عالی به روش غیر تهاجمی به جای لیپوساکشن می باشد که می تواند ظاهر مناسبی در اندام های بدن ایجاد کند.اگر نگران عوارض این دستگاه هستید می توانید به مقاله عوارض دستگاه کویتیشن مراجعه فرمائید.

کاربرد های RF کویتیشن | آیتک

خرید اینترنتی دستگاه آر اف کویتیشن

شما میتوانید جهت دریافت مشاوره خرید دستگاه آر اف کویتیشن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کانتورینگ صورت با RF | آیتک

افزایش دوام خاصیت الاستیسیته پوست با کویتیشن

یکی دیگر از کاربرد های کویتیشن افزایش دوام خاصیت الاستیسیته پوست  می باشد. این دستگاه با فشار رادیویی بالا که با پیشرفته‌ترین فناوری و فرکانس رادیویی ادغام شده است، چربی های سطحی و عمیق بدن انسان را به راحتی موقعیت یابی کرده و آن ها را تحت الشعاع خود قرار می دهد. در حالت فعال، کویتیشن سریعا در سطح بافت چربی  گرمای اصطکاک ایجاد می کند، دمای موضعی را افزایش می دهد و چربی و سموم اضافی را از بدن از طریق تعریق، جریان خونی که در روده و کبد وجود دارد و از طریق غدد لنفاوی و در اثر انحلال بافت چربی خارج می کند.
تخصص فرد اپراتور در زمینه استفاده درست از دستگاه اهمیت بسیار زیادی دارد. لذا با فناوری عمیق کنترل شده نفوذ در دستگاه کویتیشن، باید پراب دستگاه با الگویی مشخص روی پوست مراجعه کننده کشیده شود، قدرت مکش با استفاده از کشش خلأ تنظیم شود و با فشار روی پوست مالش داده شود تا مستقیماً و به خوبی روی سلول های چربی تاثیر بگذارد و آنهارا متلاشی کند. بنابراین، اثرات استفاده درست از دستگاه کویتیشن بسیار واضح است: افزایش گردش خون، تسریع در تجزیه سلول های چربی، کاهش سلولیت، بهبود بافت آرئول و شرایط جذب کافی محصولات رژیمی ازجمله این آثار می باشد.


فروپاشی سریع سلول های چربی با کویتیشن

از طریق تماس دستگاه کویتیشن امواج رادیویی قوی با قدرت ۴۰KHz به بدن انسان ساطع می‌شود تا سلول‌های چربی را به‌ شدت تحت‌ تأثیر قرار دهد و موجب انحلال و تجزیه آنها شود.
با شرکت در جلسات کویتیشن و در نتیجه ایجاد گرمای اصطکاک بین سلول‌های چربی، باعث مصرف کالری و رطوبت در سلول‌های چربی، کاهش اندازه سلول‌های چربی و در نتیجه متلاشی شدن آنها می‌شود. دنبال کردن جلسات به صورت مرتب باعث کاهش به مرور اندازه ی سلول‌های چربی و در نتیجه حذف آنها می‌شود.

فرم دهی بدن با کویتیشن

برای فرم دهی بدن دستگاه کویتیشن یک معجزه است. دستگاه کویتیشن برای کاهش سایز می‌تواند متابولیسم بافت را بهبود بخشد، سلولیت را دفع کند که باعث می‌شود سلول های چربی در سطوح مختلف تحت تاثیر اشعه ی دستگاه قرار گیرند و در نتیجه این تاثیر انرژی همجوشی ایجاد شود که در نهایت به متلاشی شدن سلول های چربی می انجامد. عمیق ترین عمقی که اشعه های دستگاه کویتیشن قادر به دسترسی سلول های چربی و انبساط و گرم‌ شدن سریع آن ها می باشند عمقی به اندازه ۳ سانتی متر اندازه گیری شده است. 
در حین استفاده از دستگاه کویتیشن، دیواره‌ی پوست از حد الاستیک خود فراتر رفته و باعث در هم شکستن سلول‌های چربی زیرپوستی می‌شود، به‌ طوری‌ که تجزیه این سلول ها به صورت هم زمان انجام می شود. ولی فراموش نکنید اگر به دنبال کاهش بهینه میزان چربی های خود هستید می بایست که جلسات خود را به صورت متداوم دنبال کنید و به همراه شرکت در این جلسات از یک رژیم غذایی تخصصی نیز پیروی کنید.

سوالات متداول

اکثر بیماران درمان را بسیار راحت و بدون دردسر می‌دانند. برخی از مراجعان در طول درمان گرما و مقدار کمی ناراحتی صدا را تجربه می‌کنند، اما دردی ندارند.
تعداد جلسات به سن بیمار و وضعیت پوست بستگی دارد. درحالی‌که در جلسه اول نتایج فوری را مشاهده خواهید کرد، ممکن است لازم باشد بین ۳ تا ۱۲ جلسه برای نتیجه مطلوب باشد. بیمارانی که یک سری از درمان‌ها را پشت سر می‌گذارند هر بار که درمان انجام می‌شود شاهد بهبودی خواهند بود.
برای حفظ نتایج، پیروی از یک رژیم غذایی کم کالری سالم و ورزش منظم مهم است. همچنین نوشیدن ۸ لیوان آب در روز قبل و بعد از درمان ضروری ست. از بین بردن چربی با مقدار آبی که می نوشید تسریع می یابد، بنابراین، آب جزء کلیدی برای از بین بردن چربی ست.
نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.