advertise

مقایسه کویتیشن و کرایولیپولیز

مقایسه کویتیشن با کرایولیپولیز

طی ۵ سال گذشته افزایش زیادی در درمان های کاهش چربی با استفاده از فناوری غیرجراحی وجود داشته است. یکی از رایج ترین سوالاتی که مشتریان می پرسند این است که: "تفاوت بین کویتیشن و کرایولیپولیز در چیست؟" داشتن چربی اضافی بدن مایه شرمساری نیست. شما همان طور که هستید زیبا هستید. اما بسیاری از ما کمی چربی اضافی داریم که دوست داریم از بین ببریم که شاید در ران ها، شکم، بازوها یا باسن ما باشد.
اگر در مورد درمان های کاهش چربی تحقیق کرده اید، به جای درستی آمده اید. دو نوع درمان وجود دارد که ما توصیه می کنیم: کرایولیپولیز و کویتیشن. هر دوی این درمان ها دارای فناوری های بسیار متفاوتی هستند، اما هر دو بسیار موثر واقع می شوند. کرایولیپولیز و کویتیشن دو درمان مفید شناخته شده برای کمک به حذف چربی با استفاده از فناوری غیر جراحی هستند. هر دوی این روش ها حذف رسوبات چربی در نواحی مورد نگرانی را تسهیل می کنند.

مقایسه کویتیشن با کرایولیپولیز | آیتک

لاغری موضعی با کویتیشن  | آیتک

کویتیشن روشی است که سلول های چربی را از طریق امواج صوتی با فرکانس پایین از بین می برد در حالی که کرایولیپولیز که به عنوان انجماد چربی نیز شناخته می شود، از مکانیسم های خنک کننده برای تجزیه سلول های چربی استفاده می کند.
کرایولیپولیز (که به عنوان انجماد چربی نیز شناخته می شود) برای چربی های زیر پوستی در مقابل چربی های سخت بهترین است. چربی زیر پوستی چربی بین پوست و ماهیچه شما (چربی زیر جلدی) است. شما میتوانید جهت کاربرد های RF کویتیشن و عوارض دستگاه  کویتشن از کارشناسان سایت آیتک، اطمینان نهایی را حاصل کرده و برای سفارش دستگاه اقدام کنید.


حتی اگر هر دو درمان، حذف چربی در بدن را تسهیل می کنند، تفاوت اصلی در روش عمل است. کویتیشن با کرایولیپولیز کاملاً متفاوت است که در آن روش کاهش چربی شامل استفاده از امواج اولتراسوند و امواج صوتی با فرکانس پایین برای رسیدن به اثر آن است. به همین دلیل کویتیشن به عنوان یک روش موثر در درمان سلولیت، چربی های گسترده با ایجاد حفره به نتایج کانتورینگ بدن کمک می کند.
در مقابل، کرایولیپولیز با دمای پایین کنترل‌شده در ناحیه مورد نظر عمل می‌کند و در درمان تجمع چربی های قابل برداشت بسیار مناسب‌تر و مؤثرتر است.هر جلسه حذف چربی با کویتیشن تقریباً ۴۰ دقیقه تا ۱ ساعت طول می کشد و برای نتایج بهینه (حذف حداکثر ۱۲ سانتی متر چربی) ۶ تا ۱۲ درمان با فاصله زمانی ۵ تا ۷ روزه بین هر جلسه توصیه می شود.

این نتایج از فردی به فرد دیگر متفاوت است و بیماران اغلب تفاوت بزرگی را در کاهش چربی طی ۶ تا ۱۲ جلسه مشاهده می کنند. از طرف دیگر، کرایولیپولیز یک درمان یکباره، ۴۵ دقیقه تا ۱ ساعته است که می‌تواند ۶ تا ۱۰ هفته طول بکشد تا نتایج کامل را ببینید.یک نتیجه موثرتر را می توان با عوامل رژیم غذایی نیز ترکیب کرد.
برای نواحی خاصی از بدن شما، دریافت هر دو درمان برای از بین بردن چربی وظیفه مضاعف دارد. کویتیشن به شکستن سلول های چربی کمک می کند و آنها را با کرایولیپولیز نرم تر و قابل درمان تر می کند. قبل از رزرو نوبت، متخصصین ابتدا با شما مشورت خواهند کرد تا ببینند کدام برنامه درمانی کاهش چربی برای نیازهای شما بهترین است.


کویتیشن بهتره یا کرایولیپولیز | آیتک

نگران برنامه خود نباشید. هر دوی این درمان ها به زمان زیادی نیاز ندارند. برای حذف چربی با کرایولیپولیز، دو تا سه جلسه با حداقل چهار هفته فاصله توصیه می شود. در مورد کاهش چربی با کویتیشن، شش جلسه به مدت شش هفته توصیه می شود. پایبندی به این رژیم نتایج مطلوبی را تضمین می کند. هر دوی این درمان ها غیر تهاجمی هستند، عوارض جانبی ندارند و در از بین بردن سلول ها برای حذف رسوبات چربی در نواحی مورد نظر موثر هستند.
تصور می‌شود که نتایج کویتیشن سریع‌ تر است در حالی که نتایج حاصل از انجماد چربی ممکن است طولانی ‌تر طول بکشد و به طور کلی فقط حدود یک ماه پس از شروع درمان و نتایج نهایی پس از ۶ ماه قابل مشاهده است.
کویتیشن با استفاده از دستگاه اولتراسوند و اپلیکاتور انجام می شود. در اینجا، امواج اولتراسونیک با فرکانس پایین با استفاده از اپلیکاتور روی بافت چربی اعمال می شوند.
امواج اولتراسوند به اعماق لایه‌های پوست نفوذ می‌کنند و ارتعاشات اولتراسونیک ظریفی را در سلول‌های چربی ایجاد می‌کنند. این باعث می شود که سلول های چربی از یکدیگر جدا شوند و در نهایت توسط سیستم لنفاوی شما دفع شوند.برای خرید دستگاه آر اف کویتیشن Erous جهت آشنایی بیشتر با ویژگی های دستگاه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمائید.

خرید دستگاه آر اف کویتیشن

برای استعلام قیمت دستگاه آر اف کویتشن با کارشناسان فروش شرکت آیتک، تماس حاصل نمائید.

در کرایولیپولیز، یک کرایو هد استفاده می شود که روی جیب چربی قرار می گیرد. این دستگاه به صورت فیزیکی جیب چربی را می مکد و آن را تا دمای ۶- درجه سانتی گراد منجمد می کند. این روش خنک کننده حدود ۲ سانتی متر زیر سطح پوست نفوذ می کند و سلول های چربی را منجمد کرده و باعث از بین رفتن آنها می شود.
این امر با قطع دمای هموستاتیک اپیدرم، مقدار بافت چربی را کاهش می دهد.کویتیشن و کرایولیپولیز در کلینیک ها روش های غیر تهاجمی و غیر جراحی هستند که نیازی به بیهوشی ندارند و اغلب دارای حداقل عوارض جانبی هستند.
بسته به روشی که انتخاب کرده‌اید، کویتیشن برای کاهش چربی، مساحت گسترده ای را هدف قرار می‌دهد و به کاهش سلولیت کمک می‌کند، در حالی که کرایولیپولیز باعث کاهش دائمی چربی های خاص از جمله چربی های زیر پوستی در بدن می‌شود. 

در مجموع، هر دوی آنها کاهش چربی موضعی را از طریق استفاده بدون درد تسهیل می‌کنند و هیچ جای زخم یا اثری بر جای نمی‌گذارند و در عین حال پوست را سفت می‌کنند.یک مزیت بزرگ این است که هر دو روش به شما این امکان را می‌دهند که بلافاصله پس از فرآیند درمان به فعالیت‌های معمولی روزانه خود ادامه دهید و زمان استراحت آن صفر باشد.
از طریق این روش‌ها، می‌توان انتظار کاهش چربی موضعی یا گسترده ویا کانتور کردن برخی از قسمت‌های بدن را داشت، در حالی که سلولیت را درمان می‌کند و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد. اکثر این نتایج با عادات صحیح تغذیه سالم برای بهبود نگهداری نسبتاً ،دائمی هستند.
در طول عمل، برخی ممکن است به دلیل صدای اولتراسونیک ناشی از انجماد چربی یا احساس سرما ناشی از دستگاه‌های کرایولیپولیز، ناراحتی جزئی را تجربه کنند، اما این امر هیچ آسیبی به بیمار وارد نمی‌کند.


ناحیه اطراف شکم شما مثال خوبی است. درمان کرایولیپولیز از یک روش مکش منحصر به فرد استفاده می کند که بافت های چربی ناخواسته را از بدن خارج می کند. این درمان معمولا یک ساعت یا کمتر طول می کشد، بدون درد است و نتایج چشمگیری ایجاد می کند.
مشتریان شاهد کاهش دائمی سلول های چربی در نواحی تحت درمان تا ۳۰ درصد هستند.واقعیت قابل توجه دیگر در مورد کرایولیپولیز این است که به زمان کمی از کار نیاز دارد. برخلاف جراحی تهاجمی، می‌توانید بلافاصله به محل کار، خانه، انجام امور یا باشگاه برگردید.
بر خلاف کرایولیپولیز، کویتیشن برای چربی های سخت که بسیار عمیق تر در زیر پوست یافت می شوند، بهترین است. معمولاً خلاص شدن از شر چربی های سخت چالش برانگیز است. دستگاه کویتیشن با استفاده از فناوری های فراصوت به سلول های چربی سرسخت بدن ضربه می زند.


بدن شما به طور طبیعی سلول‌های چربی را فیلتر می‌کند، و پس از این اتفاق، شما به آن شکل بدنی که همیشه آرزویش را داشتید، خواهیدرسید. مانند درمان کرایولیپولیز ، کاهش چربی به روش کویتیشن بدون درد است و نیاز به توقف صفر دارد. ثابت شده است که کرایولیپولیز و کویتیشن هر دو سلول‌های چربی را از بین می‌برند و اگر به درستی انجام شوند،می‌توانند نتایج خوبی به شما بدهند.اگر میزان چربی شما کم باشد، معمولاً برای یخ زدن مناسب است.۲-۳ ماه پس از درمان، حجم چربی به میزان یک سوم کاهش می یابد. اگر چربی گسترده تر است ، کویتیشن اغلب انتخاب بهتری است. به علاوه اگر پوست شل یا سلولیت و همچنین چربی دارید،کویتیشن می تواند بهتر باشد زیرا می توانید آن را با سایر فناوری ها ترکیب کنید. برای بهترین نتیجه باید ۶ تا ۸ جلسه درمان کویتیشن داشته باشید، با این حال می توانید فوراً شاهد بهبودی باشید.


روش کویتیشن | آیتک

روش کار کویتیشن

شرکت در جلسات کویتیشن برای حذف چربی لزوما یک درمان کاهش وزن نیست، بلکه یک روش کاهش چربی است. این بدان معناست که نتایج شما با توجه به اینکه چند سانتی متر چربی در ناحیه مورد نظر خود از دست داده اید، به جای کیلوگرم بافت چربی، قابل توجه خواهد بود. یک جلسه می تواند تا ۱ تا ۱.۵ سانتی متر را از بین ببرد، در حالی که ۶ تا ۱۲ جلسه می تواند تا ۱۲ سانتی متر را در نواحی موضعی از بین ببرید.
همچنین باید توجه داشت که نتایج حاصل از کویتیشن اغلب نمی‌تواند منحصراً به خود دستگاه بستگی داشته باشد، بلکه به مهارت‌های تکنسین انجام دهنده درمان نیز بستگی دارد. پس اگر شما صاحبان کلینیک های لاغری هستید و قصد سرمایه گذاری روی خدمات دستگاه های کویتیشن و کرایولیپولیز را دارید حتما اپراتور های آموزش دیده و کاربلد را برای کلینیک خود استخدام کنید تا کیفیت خدمات ارائه شده را تا حجم چشم گیری افزایش دهید.
مانند کویتیشن، کرایولیپولیز لزوما راه حلی برای کاهش وزن نیست، بلکه برای ایجاد کانتور بدن از طریق کاهش چربی موضعی است.در درمان چاقی با کرایولیپولیز می توانید به طور متوسط ۱ تا ۲ سانتی متر در هر جلسه از دست بدهید و برخی از افراد تا ۴۴ درصد کاهش چربی را در نواحی مورد نظر خود مشاهده می کنند. باز هم، این نتایج از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما می تواند بسیار امیدوارکننده باشد. در حالی که تکنسین های کرایولیپولیزباید به خوبی آموزش دیده باشند، نتایج به سطح مهارت آنها بستگی دارد.برای آشنایی بیشتر با روش لاغری با کویتیشن به مقاله مورد نظر مراجعه نمائید.


راه‌های متعددی وجود دارد که افراد می‌توانند به کاهش وزن دست یابند. روش‌های جراحی برای برداشتن بافت چربی وجود دارد که از طریق جراحی تهاجمی هستند یا روش‌های غیرتهاجمی مانند کرایولیپولیز و درمان کویتیشن وجود دارد. از طرف دیگر، برخی از افراد انتخاب می کنند که به طور طبیعی از طریق ورزش بدنی و عادات غذایی با کمبود کالری به کاهش وزن برسند. با اینکه گزینه های کاهش وزن غیرتهاجمی به طور فزاینده ای راحت و رایج می شوند، جای تعجب نیست که کویتیشن و کرایولیپولیز در ایران به طور قابل توجهی به درمان های کاهش وزن و حذف چربی محبوب تبدیل شده اند.
این روش ها بدون درد هستند و نیازی به زمان نقاهت ندارند و در عین حال به شما کمک می کنند بدن خود را تغییر دهید.اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر هستید، همین امروز با مشاورین آیتک تماس حاصل فرمایید.

دستگاه کویتیشن | آیتک

سوالات متداول

تفاوت اصلی در روش و آنچه که آنها برای برانگیختن واکنش به سلول های چربی استفاده می کنند نهفته است. هنگام استفاده از دستگاه کرایولیپولیز، از دمای سرد برای شروع واکنش با سلول های چربی استفاده می شود. دمای سرد سلول های چربی را منجمد کرده و به آنها آسیب می رساند. هنگامی که آنها آسیب می بینند، سلول های دیگر روی آنها کار می کنند تا آنها را از بدن خارج کنند. در این روش سلول های چربی حذف می شوند. بدن تعداد مشخصی سلول چربی دارد و  سلول‌های چربی بیشتری نمی‌سازد، فقط وقتی چربی بیشتری در آن‌ها ذخیره می‌شود، اندازه آن‌ها افزایش می‌یابد. با عدم وجود سلول های چربی در نواحی خاصی که تحت درمان قرار گرفته اند، چاق شدن آن ناحیه کاهش می یابد.
همانطور که انتظار دارید هزینه ها متفاوت است، اما ، درمان های کرایولیپولیز از ۵۰۰ هزارتومان تا یک میلیون تومان در هر منطقه متفاوت است.هم چنین درمان با کویتیشن از حدود ۵۰۰ هزار تومان در هر منطقه متغیر است.
سالن ها و کلینیک ها مزایای ترکیب چندین روش درمانی از جمله کرایولیپولیز، کویتیشن، فرکانس رادیویی (RF) و حتی مزوتراپی برای مبارزه با سلولیت، سفت کننده پوست و درمان های لاغری بدن را مشاهده می کنند. ترکیبی از درمان ها برای سفت کردن پوست اطراف نواحی مشکل به خوبی کار می کند.
سایر درمان‌های جراحی عبارتند از Bodytite، Liposculpture، Liposuction و Vaser Lipo، اما این درمان‌های جراحی شامل زمان استراحت بیشترو دوران نقاهت هستند.
نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.