advertise

بررسی نحوه عملکرد کویتیشن و RF کویتیشن

کویتیشن فناوری است که به وسیله امواج اولتراسونیک با فرکانس پایین اجازه می دهد تا حباب های میکروسکوپی در آب یا مایع بینابینی که سلول های چربی را احاطه کرده اند تولید شوند. این حباب های میکروسکوپی (مانند وقتی که یک بطری شامپاین را تکان می‌دهیم)، باعث انفجار یا پارگی غشای سلولی سلول‌های چربی بدون تغییر ساختارهای مجاور آنها، با رعایت یکپارچگی خون،غدد لنفاوی و سیستم عصبی می‌شوند.کویتیشن یک تکنیک غیر تهاجمی (بدون جراحی) برای شکل دادن به بدن است.
کاهش حجم بدن، از بین بردن سلولیت و رسوبات چربی موضعی در شکم، باسن، ران، زانو، بازوها، ساق پا و.... تا زمانی که بیمار از دستورالعمل ها و پروتکل های طراحی شده برای هر مورد خاص پیروی کند، از اولین جلسات درمان به نتایج بسیار رضایت بخشی دست می یابدکه این نتایج می توانند دائمی شوند.
چربی ها از جامد به مایع تبدیل می شوند. این چربی های آزاد شده به طور طبیعی توسط بدن انسان از طریق سیستم لنفاوی، وریدی متابولیزه و دفع می شوند و در نهایت توسط کلیه و کبد فیلتر می شوند. برای دقت بیشتر در درمان و به نفع نتیجه مطلوب، کویتیشن با درمان فرکانس رادیویی (RF) تکمیل می شود.
شما می توانیدبه روز ترین و ارزانترین دستگاه کربوکسی تراپی را از آیتک خریداری کنید.


RF یک فناوری است که قادر است انرژی الکترومغناطیسی را به طور انتخابی به عمقی از سطح پوست اعمال کند و در نتیجه قادر به مبارزه با شلی پوست، سلولیت بدن و ترویج از بین بردن چربی حفره شده باشد.این انرژی می تواند دو قطبی یا سه قطبی بوده،که در هر دو مورد یک میدان الکتریکی ایجاد می شود و از مثبت به منفی تغییر می کند، که باعث حرکت چرخشی مولکول های آلی تولید کننده گرما می شود. هنگام اعمال انرژی بر روی پوست، مقاومت بافت های ما در برابر عبور RF افزایش می یابد.

این مقاومت باعث افزایش داخلی دمای بافت می شود و در نتیجه بدن به دو روش مختلف آن را پاسخ می دهد. با RF دوقطبی گرمای عمیق و با RF سه قطبی گرمای سطحی تولید می شود که الاستین و فیبرهای کلاژن زیر پوستی را منقبض می کند و در نتیجه پوست را سفت می کند. در هر دو مورد بالا بردن حرارت جریان خون را در ناحیه تحت درمان افزایش می دهدو اکسیژن بیشتری را فراهم می کنددر نتیجه مایعات، سموم و  چربی حفره شده را نیز به سمت خود می کشند. شما میتوانید جهت اطلاع از کاربرد های RF کویتیشن و عوارض دستگاه کویتشن از کارشناسان شرکت آیتک، اطمینان نهایی را حاصل کرده و برای سفارش دستگاه اقدام کنید.

خرید اینترنتی دستگاه آر اف کویتیشن

خرید دستگاه آر اف کویتیشن به عنوان یکی از بهترین نوع دستگاه لاغری، با مشاوران آیتک تماس حاصل نمائید.

نحوه علمی فرم دهی صورت با RF کویتیشن

اگر به دنبال سفت کردن پوست شل یا افتاده روی صورت یا بدن خود هستید، رزرو نوبت برای استفاده از دستگاه آر اف کویتیشن می تواند به شما کمک کند پوستی انعطاف پذیرتر و جوان تر داشته باشید. آخرین فناوری لیپو سه بعدی با استفاده از فناوری فرکانس رادیویی مورد تایید FDA برای تحریک کلاژن و الاستین به پوست شما کمک می کند جوان تر به نظر برسد.
این یک درمان ایمن و غیر تهاجمی با نتایج عالی و زمان کوتاه یا بدون توقف است. فرکانس رادیویی می‌تواند به شما کمک کند پوستی جوان‌تر و سفت‌تر داشته باشید و در عین حال چین و چروک‌ها را نیز کاهش دهید. دستگاه سفت کننده پوست با فرکانس رادیویی دارای عمق تحویل تقریباً ۴ میلی متر است که بافت پوست را هدف قرار می دهد و بافتی سالم تر و سفت تر ایجاد می کند.
فرکانس رادیویی این کار را با گرم کردن آرام اما مداوم درم و لایه‌های زیر جلدی تا ۴۰-۴۲ درجه انجام می‌دهد. این عمل فیبروبلاست را تحریک می کند که سنتز کلاژن و الاستین جدید را افزایش دهد. ضربه حرارتی که به ۵ تا ۳۰ درصد الیاف کلاژن وارد شده است باعث انقباض فوری الیاف می شود که در نتیجه کلاژن جدید تولید می کنند.فیبرهای کلاژن کهنه و آویزان تجزیه می شوند و بدن بلافاصله شروع به بازسازی و تولید کلاژن و الاستین جدید می کند. کلاژن جدید از نظر قطر ضخیم تر است و فضاهای بین الیاف به طور قابل مشاهده ای در زیر میکروسکوپ کاهش یافته است.لاغری با کویتیشن یکی از جدید ترین متد های کاهش چربی در سراسر جهان است.برا اطلاعات بیشتر بر روی لینک مورد نظر کلیک نمائید.


مراحل حذف چربی با کویتیشن و کویتیشن آر اف

۱ - قبل از هر درمان، ارزیابی بیمار انجام می شود، که در آن کانتور ناحیه مورد درمان و وزن را اندازه گیری می کنیم، به این ترتیب مطمئن می شویم که یک کنترل دقیق را حفظ می کنیم.
۲- در مرحله دوم، کار با دستگاه را با شروع کویتیشن که ۳۰ دقیقه طول خواهد کشید، ادامه خواهیم داد. سپس درمان آر اف را اعمال خواهیم کرد که همچنین حدود ۳۰ دقیقه در ناحیه تحت درمان ادامه خواهد داشت. پس از اتمام درمان کویتیشن و فرکانس رادیویی و پس از ارزیابی قبلی بیمار، تا زمانی که بیمار مشکل شلی نداشته باشد، واکومتراپیا را ادامه خواهیم داد. این درمان حدود ۳۰ دقیقه طول خواهد کشید.


۳- در صورت عدم امکان انجام درمان با واکومتراپیا به دلیل مشکل شلی بافت، از روش تخلیه لنفاوی دستی استفاده می کنیم که این روش نیز ۳۰ دقیقه طول می کشد.
۴- انجام تجزیه و تحلیل جدا از سابقه بالینی قبلی که قبلا انجام دادیم ضروری است تا ثابت کنیم که هیچ بیماری زمینه ای وجود ندارد که این دستگاه را منع کند.
بعد از جلسه دوم یا سوم کویتیشن، آزمایش تحلیلی انجام می دهیم تاچربی خون را ارزیابی کنیم. تحلیل این کار را  می توان برای امنیت اجتماعی، به صورت متقابل یا خصوصی انجام داد که برای نظارت و کنترل سلامت بیماران ضروری است، همچنین گاهی لازم است یک یا دو ماه بعد از درمان تکرار شود.


۵- رژیم غذایی یک نیاز اجباری ست که بدون دستورالعمل های غذایی، چربی استخراج شده را می توان بازیابی کرد، زیرا سلول های چربی از بدن دفع نمی شوند (همانطور که از طریق لیپوساکشن به دست می آید)، بلکه در بافت زیر جلدی باقی می مانند، اما خالی از چربی هستند.
این سلول‌ها یا سلول‌های چربی می‌توانند چربی‌های جدید را در صورت عدم رعایت یک الگوی غذایی هماهنگ توسط پزشک مسئول، دوباره جذب کنند.رژیم غذایی ساده است و هرگزشخص گرسنه نیست زیرا با دیورتیک ها، تقویت کننده های فیبر و سایر مواد مغذی ضروری تقویت شده است که علاوه بر این یک رژیم آنتی اکسیدانی است،یعنی ضد پیری و بسیار سالم است.
این الگو بسته به هر بیمار متفاوت است، اما همیشه انجام آن بسیار ساده است،که شامل غذاهای خاص برای هر بیمار است، اگرچه در صورت لزوم از برخی از آنها اجتناب می کنیم یا آنها را به غذاهای سالم تر تغییر می دهیم. توصیه می کنیم برای نتیجه خوب و راحتی در طی دو یا سه ماه از درمان، رژیم غذایی حاوی مکمل های غذایی ضروری را دنبال کنید.


کدام بهتر است ؟کویتیشن چربی اولتراسوند یا ذوب چربی RF؟

کویتیشن چربی با امواج اولتراسوند یکی از اولین روش‌های غیرتهاجمی آب‌سازی چربی بود که مشتریان آن را انتخاب کردند و در آن کاهش سریع و آسان (سانتی‌متری) بدون جراحی انجام می‌شد، با این حال کویتیشن دارای معایبی است، از جمله نیاز به نوشیدن حداقل ۲ لیتر آب و ورزش شدید بلافاصله پس از درمان به بدن اجازه می دهد تا چربی مایع را به طور طبیعی شستشو دهد. علاوه بر این، کویتیشن با استفاده از امواج فراصوت قدرتمند برای مختل کردن غشای سلول چربی کار می کند. ارتعاش اولتراسوند آنقدر قوی است که مراجعان صدای وزوز را در گوش می شنوند.
اگرچه به گوش آسیب نمی رساند، اما بسیاری از مراجعان احساس می کنند که لرزشی که از گوش شنیده می شود، تحریک کننده است. یکی دیگر از معایب فناوری کویتیشن فشاری است که توسط درمانگر برای قالب‌گیری و دستکاری چربی سرسخت برای بهترین نتیجه ممکن اعمال می‌شود. برای اینکه کویتیشن موثر باشد، باید مقدار مشخصی چربی در ناحیه مورد نظر وجود داشته باشد، که این فناوری را محدود می‌کند تا بتواند به انواع بدن لاغرتر که نگران ذخایر کوچک‌تر چربی هستند خدمات رسانی کند.از سوی دیگر، فرکانس رادیویی به ارتعاش اولتراسوند برای مختل کردن غشای سلول چربی متکی نیست، بنابراین هیچ صدای وزوز در طول درمان وجود ندارد.


 RF متکی به انرژی حرارتی بالایی است که روی پوست احساس راحتی می کند و به دلیل عدم نیاز به فشار اضافی به ناحیه درمان، احساس تجربه شده مشابه ماساژ سنگ داغ است، به همین دلیل است که در آیتک ما معتقدیم که می‌توانیم نتایج بهتر و تجربه  درمانی راحت‌تری را با دستگاه کویتیشن خود برای ذوب چربی در مقابل حفره‌سازی چربی اولتراسوند ارائه دهیم.برای آشنایی با کرایولیپولیز و کویتیشن دو درمان مفید شناخته شده برای کمک به حذف چربی با استفاده از فناوری غیر جراحی هستند،می توانید به مقاله مورد نظر مراجعه نمائید.

کویتیشن چربی اولتراسوند یا ذوب چربی RF | آیتک

سوالات متداول

از آنجایی که این روش بر اساس نیازهای فرد سفارش می شود، ممکن است برای برخی از افراد بیشتر طول بکشد. با این حال، درمان استاندارد باید در یک تا سه جلسه با دو هفته بین هر جلسه بسته به نوع درمان تکمیل شود. هر جلسه حدود ۴۵ تا ۷۵ دقیقه است. حدود ۶ تا ۱۲ هفته طول می کشد تا نتایج کویتیشن را مشاهده کنید.
کویتیشن در قسمت هایی با چربی موضعی بهترین کاربرد را دارد. چنین نواحی شامل شکم، پهلو، ران، باسن و بازوها می شود. این روش را نمی توان در قسمت های بدن مانند سر، گردن و سایر نواحی استخوانی بدن انجام داد.
با کویتیشن احساس سوزن سوزن شدن و وزوز خفیفی در گوش می کنید. با این حال، با فرکانس رادیویی، احساس گرمای محلی دلپذیر است. وکیوم تراپی باعث ایجاد حس ماساژ روی پوست می شود. این سه مرحله تقریباً یک ساعت و نیم طول می کشد و بیماران اغلب به خواب می روند یا حداقل استراحت می کنند. این یک درمان ناراحت کننده یا دردناک نیست.
این جلسات یک یا دو بار در هفته برگزار می شود و بین جلسات ۴۸ ساعت فاصله دارد. نتایج آنی هستند. برخی از بیماران تنها در دو یا سه جلسه متوجه کاهش تا دو اندازه می شوند، برخی دیگر کمی بیشتر طول می کشد. اما همه آنها در مدت زمان نسبتاً کوتاهی متوجه کاهش قابل توجهی می شوند. در طول درمان، تعیین وضعیت بیمار راحت است تا خطرات غیر ضروری را متحمل نشوید. به همین دلیل، توصیه می شود قبلاً یک آزمایش تحلیلی با مطالعه عملکرد کلیه و کبد و همچنین بررسی متابولیسم لیپیدها انجام شود زیرا در طول درمان اسیدهای چرب در خون و لنف ترشح می شود .
چون موثر است، نیازی به بیهوشی ندارد و تهاجمی نیست.
اثر ماندگار است.این اثرمی‌تواند مادام العمر بماند، اما اگر دستورالعمل‌های تغذیه متفاوت باشد، ممکن است مراقبت دو ماهه یا سه ماهه لازم باشد.
زنان باردار یا بیماران شیرده، بیماران دارای پروتز فلزی یا IUD (به شرط فلزی بودن) در ناحیه مورد درمان، بیماران دارای ضربان ساز یا بیمارانی که تغییرات چربی، تری گلیسیرید یا کلسترول دارند نباید تحت هیچ شرایطی در روش درمان با کویتیشن قرار گیرند.
برای تاثیرگذاری بیشتر در درمان، رعایت رژیم  الزامی است، پزشک در مورد آنچه شامل می شود توضیح می دهد. نوشیدن مقدار زیادی مایعات در طول کل درمان (بین ۱.۵ تا ۲ لیتر در روز)، مصرف دیورتیک ها و ریزمغذی های ضروری بسیار مهم است و در مواردی که پوست بسیار الاستیک یا با کلاژن کمی دارید، مجدداً آنها را با کرم های مخصوص ترمیم کنید.
در طول  از دست دادن چربی، ممکن است متوجه شویم که به هدف خود نزدیک شده ایم و این ممکن است به دلایل مختلف باشد. یکی از دلایل اصلی که ممکن است برای جابجایی آخرین ذره چربی شکم مشکل داشته باشید این است که عمدتاً از چربی زیر جلدی تشکیل شده است. چربی زیر پوستی در بالای عضله و زیر پوست قرار دارد، اغلب نرم و قابل نیشگون گرفتن است و در هر روشی، آخرین ذره چربی باقیمانده برای جابجایی خواهد بود. شکم یکی از متداول‌ترین نواحی است که با درمان ذوب چربی RF ما درمان می‌شود، زیرا اغلب افراد دارای رسوب زیادی از چربی زیر جلدی سرسخت در این ناحیه هستند. متأسفانه، آب کردن چربی های غیر جراحی (و در واقع هر نوع درمان غیرجراحی کانتورینگ بدن) یک راه حل سریع یا جادویی نیست، با این حال، این یک گزینه عالی برای شماست که باعث کاهش چربی می شود.
نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.